Content
Receptvideo & social media advertenties Coöperatie Hoogstraten

Hoogwaardige content als basis
De consumentenwebsite van Coöperatie Hoogstraten staat volledig in het teken van verse groenten en fruit. Hier vind je ook een goed gevulde receptenpagina terug, vol inspiratie om zelf aan de slag te gaan met de heerlijke ingrediënten die deel uitmaken van het aanbod. Om deze pagina meer in de kijker te zetten, ging ons contentteam op bezoek bij Alex Verhoeven. Het resultaat is een hoogstaande, cinematische video, waarbij de chef je meeneemt tijdens de bereiding van een roosje van komkommer met jus. Zelf aan de slag? Bekijk dan zeker de video of het recept!
Social media Ads voor meer naamsbekendheid
Om de receptenpagina te promoten onder een doelpubliek met grote interesse in eten en drinken, restaurants en recepten om zelf te koken, gingen we aan de slag met social media advertenties op basis van deze video. De content vormt een sterke basis voor een bereik of naamsbekendheid campagne op social media, waarmee we binnen de maand meer dan 100.000 personen wisten te bereiken. Wat opvalt, is dat 8% van onze doelgroep na 15 seconden nog steeds aan het kijken was. Dit is zonder twijfel te wijten aan de keuze voor hoge kwaliteit content, die er duidelijk uit springt op Facebook en Instagram. Daarnaast zorgde deze video mede voor een groei in bereik van 1000%, 10% meer profielbezoeken en ook kwamen er ruim 50 volgers bij. Duidelijk dat onze video dus letterlijk en figuurlijk in smaak viel!
#trotsoponswerk
Succes is waarvoor we gaan!